Our kids
commitments
Het is ons doel om zorgvuldig gemaakte lekkernijen te maken en om ouders & verzorgers te helpen bij de keuze van snacks die ook blijdschap en vreugde voor hun kinderen met zich meebrengen. Van het begrijpen van de etiketten tot aan onze verkooppunten en communicatie - lees meer over onze toewijdingen hier.
Our kids
commitments
Het is ons doel om zorgvuldig gemaakte lekkernijen te maken en om ouders & verzorgers te helpen bij de keuze van snacks die ook blijdschap en vreugde voor hun kinderen met zich meebrengen. Van het begrijpen van de etiketten tot aan onze verkooppunten en communicatie - lees meer over onze toewijdingen hier.
Zorgvuldig gemaakt
Iedereen houdt van ijs en dat willen we zo houden door hier open en eerlijk over te communiceren.
Onze missie is om van snacks een leuke traktatie voor kinderen te maken en daarbij ook nog van goede invloed te zijn. Daarom stellen we ouders en verzorgers in staat te delen wat we doen om de onze ijsjes zo speciaal en verantwoord mogelijk te maken!
Voedingswaarde etikettering
Voedingsetiketten kunnen verwarrend zijn. Daarom bieden wij ouders informatie aan over hoe de etiketten gelezen moeten worden.
Ingrediënten
Al onze kinderijsjes hebben natuurlijke aroma's en kleuren van natuurlijke oorsprong.
Spannend portfolio
Wij maken onze kinderijsjes in een variatie van leuke vormen en groottes die niet alleen de verbeelding van kinderen prikkelt, maar ook beschikbaar zijn in verschillende formaten.
Verantwoord gemaakt
Sinds 2003 is Unilever een van de eerste bedrijven die principes toepastte op de marketing van haar eten en drinken voor kinderen. We hebben deze over de jaren steeds meer ontwikkeld en zijn constant aan het evalueren om de lach op het gezicht van kinderen te behouden!
Reclame
- Producten met ons logo zijn bedoeld voor kinderen van 6 tot 16
- Wij adverteren niet direct aan kinderen onder 16
- Wij gebruiken geen influencers zoals bekendheden, sociale media sterren of andere persoonlijkheden die zich vooral op kinderen onder de 16 focussen
- We gebruiken geen influencers die zelf onder de 16 jaar zijn
- Bekijk onze OuR m2K principes hier
Leren
- We maken alleen gebruik van verrassingen of speelgoed wanneer deze bijdragen aan de intellectuele, morele of fysieke ontwikkeling.
- De kinderen worden dan bekend met ons logo
Gelicentieerde karakters
- We gebruiken aansprekende designs en stripfiguren exclusief voor kinderen boven de 6 jaar op de producten met ons logo.
- Geen stripfiguren of licentietargeting voor kinderen onder de 6
Je kan ons niet missen!
We maken graag gebruik van kleurrijke en opwindende designs om onze brede aanbod van lekkernijen voor kinderen te laten zien. Wanneer ze voor een lekkernij in de vriezer duiken (zoals ze dat altijd doen!), weet je meteen dat het is gemaakt met hen in gedachte.
Al onze verpakkingen en verkoopmaterialen (bv. prijslijsten, stickers, etc) van onze kinderijsjes zullen worden voorzien van ons logo zodat je ze makkelijk kan herkennen. Houd het in de gaten de volgende keer dat u winkelt om u gerust te stellen, terwijl u een glimlach op het gezicht van uw kleintje tovert.
1
Vergeet niet om naar de achterkant én de voorkant van de verpakking te kijken om de productinformatie te lezen
2
Kijk naar de voorgeschreven portiegrootte en vergelijk met de hoeveelheid die je eet. Kies een kleinere portie indien beschikbaar
3
Probeer je inname van Kcal en (verzadigde) vetten en suikers te limiteren
4
Controleer de % referentie inname van het product die de hoeveelheid contributie aangeeft van je dagelijke inname.
5
Lees de ingrediënten lijst: controleer de aanwezigheid van ingrediënten en de aanwezigheid van allergenen
Disclaimer
Als u gezondheidsproblemen heeft, neem dan contact op met uw huisarts, voedingskundige of diëtist om te bespreken of de producten die u consumeert passen bij uw persoonlijke situatie.
De informatie die hier wordt aangeboden is alleen voor educatieve doeleinden en begeleiding. Het is niet bedoelt om de begeleiding van uw huisarts, voedingskundige of diëtist te vervangen.